17 nov 2012

Dia 49

Un cop he aconseguit tots els requisits per fer el muntatge del curtmetratge (veus enregistrades, fotografies, música de llicència lliure i apartat per escrit enllestit) d'aquí a dos dies podré preparar-lo, i segurament penjar-lo en aquest bloc. 

Per altra banda, he començat a fer un esborrany del diàleg de presentació, així com un esbós de les parts en les que dividiré l'exposició oral del treball, que serà d'aquí a tres setmanes aproximadament, tot i que el treball s'ha d'entregar dos dies abans. Pel que fa a les diapositives que acompanyaran la meva exposició, també les començaré aviat i aniré actualitzant-ne els canvis aquí.

Tornant al curtmetratge, la meva tutora del treball em va proposar enviar-lo al SIAJ, que, entre d'altres coses, s'encarrega d'organitzar xerrades i sessions informatives a les tutories dels centres educatius del voltant. L'objectiu és que, amb sort, vulguin fer el mateix amb el meu curtmetratge, que amb aquest objectiu l'estic fent: aconseguir que arribi als alumnes de primària i secundària per tal de fomentar la tolerància cap a la síndrome d'Asperger, així com la sensibilització en referència a la informació de la qual manquen molts d'ells respecte al trastorn.

No hay comentarios:

Publicar un comentario