8 may 2012

Dia 1

Avui he parlat amb l'SB per telèfon, una de les persones que s'ha ofert a que li faci una entrevista. Ell és el padrí d'un nen de 13 anys amb un coeficient d'Asperger molt alt. M'ajudarà a donar-li l'enfoc necessari per comparar diversos tipus de pares: els que se n'avergonyeixen, i els que ho veuen com una simple característica de la personalitat dels seus fills. També hem parlat de la possibilitat de comentar en l'entrevista la intervenció de l'escola amb aquest nen. Hem acordat que el trucaré el dijous que ve per quedar el dia següent, i fins i tot m'ha dit que no li fa res si hem de veure'ns tres, quatre, o fins a cinc dies. Estic contenta d'haver trobat a algú tant predisposat en tant pocs dies.

Per altra banda, també he parlat amb l'organitzadora de l'ASPERCAMP (esplai dirigit per l'Assossiació d'Asperger del Camp de Tarragona), la M. Carrizo.
Logo oficial de l'Associació Asperger del Camp de Tarragona

M'ha explicat que els tallers es duen a terme des de principi de curs, cada dos dissabtes. El primer torn, de 9:30 a 11:30, es per als nens i nenes de cinc a deu anys, mentre que el segon, des de les 11:30 fins a les 13:30, per als nens i nenes d'entre onze i setze anys. Li ha semblat perfecte la idea de poder "col·lar-me" quan els nens estiguin jugant i fent activitats per prendre nota de tot el material i els mètodes que fan servir els monitors/es. Durant el descans, m'ha ofert poder entrevistar a alguns d'ells i parlar també amb els pares, tant de grans com petits, durant el canvi de grup. També m'ha explicat que un tal R que no coneixo estarà allà entre els del segon grup, tot i tenir divuit anys, i segurament podré parlar-hi una mica i que m'expliqui la seva experiència amb l'ASPERCAMP i l'Asperger en general.

No pensava trobar tanta feina en tant poc temps.

No hay comentarios:

Publicar un comentario