25 may 2012

Dia 5

Ja fa dos dies que vaig tenir la segona entrevista, amb la M, la mare de l'A. Va anar força bé, i vaig treure en clar bastantes diferències en comparació amb l'anterior entrevista. Quan hagi fet tot el treball de camp em dedicaré a realitzar diverses comparatives entre les respostes de cada entrevista, ja que totes (tant a afectats com a professionals de la Síndrome d'Asperger) tenen les mateixes preguntes.

També tinc pensat, un cop repartits tots els tests de totes les modalitats, realitzar diverses estadístiques per arribar a les conclusions següents:
  • Una mostra de la coneixença (o desconeixement) d'aquest trastorn, en totes les edats, sexes i entorns socials.
  • Els resultats de quantes persones (en especial adults, l'època en què més costa detectar-ho) mostren que pateixen Asperger i suposadament no ho saben (suposadament perquè els tests són anònims).
  • Els resultats de quantes persones (en especial adolescents, l'època en què més es fa notar) tenen una puntuació per damunt del normal (17 en homes, 15 en dones) en el quocient de l'Espectre Autista - que no necessàriament han de patir Asperger.
  • Els resultats de quantes persones (pertanyents a la modalitat infantil, de 4 a 11 anys) presenten síndrome d'Asperger, el qual es presenta més notablement en aquesta edat.
Demà aniré a l'ASPERCAMP, i provaré sort intentant entrevistar algun monitor de l'esplai, o bé l'organitzadora. Prendré notes de tot el material utilitzat, dels mètodes emprats per cada franja d'edat, i intentaré que algun pare em parli de l'evolució observada en els seus fills desde que assisteixen allà.

Encara que no estigui gaire segura de si podré aconseguir fer tot el que m'he proposat a l'esplai de Tarragona, segur que en trec el màxim profit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario