17 may 2012

Dia 3

Finalment l'SB m'ha confirmat la primera entrevista amb ell, per el pròxim dilluns dia 21. 

Per altra banda, tinc mig aparaulada una altra entrevista amb una mare (que encara no m'han dit com es diu, perquè el contacte és a través del professor) d'un nen de nou anys, l'A, amb Síndrome d'Asperger. No hem acordat el dia encara, però ella també está molt contenta pel que m'ha dit el professor del nen, ja que pretén que la nostra trobada sigui un quid pro quo: ella em permet entrevistar-la per al treball, i jo li passo informació que he anat trobant durant la realitzacio d'aquest sobre trobades o reunions de pares de nens amb Asperger.

La feina amb els tests va bé, en porto prop de 120 (de la versió per adolescents, que es la única que he començat de moment). La setmana que ve repartiré alguns de la versió normal, per majors de 16.

Canviant de tema, tinc un munt de pel·lícules pendents de veure relacionades amb el trastorn d'Asperger, potser que el cap de setmana que ve en miri alguna i la comenti aquí.

Les coses van rodant per sí soles, si vaig fent una mica cada dia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario