21 may 2012

Dia 4

L'entrevista amb SB, el padrí del N ha sortit molt bé, i tinc un munt d'anotacions sobre experiències, anècdotes i comentaris que em seran molt útils en tot el treball en general. Demà tinc la propera, amb la mare de l'A.  
L'SB m'ha comentat la possiblitat que jo pogués "entrevistar" el seu fillol, i l'escola on va - que li ha adaptat els estudis al seu trastorn.
Canviant al tema dels tests, com que ja gairebé he acabat amb els de la versió per adolescents, d'aquí a dos dies començaré amb els ordinaris per adults.
Tinc encara moltes coses a preparar pel dissabte a l'ASPERCAMP.

M'ha deixat impressionada el cas de l'entrevista d'avui, un noi amb un quocient d'Asperger més que altíssim, amb mil coses que explicar sobre la seva vida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario